pondelok 14. októbra 2013

What is there to look forward to?



I just made a tiny mind map with a few things I could tell you about in the future. If you have any tips with what you would like to see, let me know!

Práve som si dávala dohromady to, čo by som vám chcela poukazovať. Ak máte nejaké nápady, alebo niečo, čo by ste chceli vidieť, dajte vedieť, budem sa tešiť. :)

1 komentár:

  1. ahoj, dnes som vdaka svartsvanur nasla tvoj blok a som nadsena! aj z tvojej (vasej) znacky - to oblecenie je uzasne, co sa tyka strihov aj materialov :) ja by som velmi ocenila ak by si urobila post o svojej skole, ako to tam vyzera, vratane fotiek a zadani, co tam mate, a tiez spoluziakov... je to velmi internacionalne? bolo tazke sa tam dostat? ako sa odlisuje svedsky univerzitny system od slovenskeho? plusy/minusy? atd... som trosku education freak ;) vopred dakujem, have fun in stockholm :) p.s. post o tvojich oblubenych stokholmskych kaviarnach/hang out spots by sa mi tiez pacil ;) Takk!

    OdpovedaťOdstrániť