štvrtok 13. marca 2014

Östermalms Saluhall


Is the place to go for high quality and superb class food shopping. From fresh fish, grass-fed beef, locally produced fruit and veg, to delicatess ready meals and sweet treats to take away or eat in the lovely market atmosphere. Saluhall lies in the richest area of Stockholm (Östermalm), with the tradition since 1888. Expect premium quality and slightly pricey produce.

Je miesto, kam Štokholmčania chodia za vysoko kvalitnými surovinami a jedlom. Dá sa tu nájsť široká paleta super vecí od čerstvých rýb, trávou-kŕmené hovädzie, miestne vypestované ovocie a zeleninu, po delikatesy: hotové jedlá a zákusky. Hotové jedlo sa dá zabaliť si so sebou na cestu alebo vychutnať si ho v príjemnej atmosfére trhu. Saluhall leží v najbohatšej časti Štokholmu (Östermalm), a má tradíciu od roku 1888. Očakávajte tu prvotriedny tovar (za neskromné ceny).
Saluhall mi pripomína Naschmarkt vo Viedni, rôzne vône a farby. Som zvedavá, či sa aj z našej krásnej bratislavskej Starej tržnice podarí vytvoriť miesto, kam budú ľudia chodiť za lokálnou kvalitou. Našliapnuté je super, držím im palce :)














Wearing
scarf blanket poncho by Koton 
DIY Great Bear stars hat
COS leather handbag
Leather / Fur Doc Martens



Saluhall Coordinates / Súradnice: 59° 20′ 9.49″ N, 18° 4′ 41.12″ E

1 komentár:

  1. Minule som po dlhej dobe vkrocila do Novej trznice na Trnavskom myte a prekvapilo ma, ako to tam zije! Citila som sa ako o 20 rokov dozadu ale bola to prijemna nostalgia :)

    OdpovedaťOdstrániť