nedeľa 1. februára 2015

Högdalen skate park


Maybe it´s because I´m longing to ride my skateboard, that waits for its time next to my desk at work, maybe it´s this song (and video!) that I keep listening to/watching, and maybe it´s my lovely colleague Sofia´s work (especially this one) that brought me into this skatepark today. I think it looks fantastic with the snow over it, only, I found it terrifying getting inside, as I couldn´t really see a way out.
If I´d ever make an editorial for me&m again, it would be in such pools, in a very early spring morning.
There´s not much else but grey showing in this blog at the moment, so I felt like adding a bit of green. Last time I was home, my mum gave me a 30-year old stalk and roots of Monstera, that was on the staircase. I planted it and here comes a youngling! I find that the fresh green color (plus Vitamin D pills) are things, that make the long winter a bit more lively.
Högdalen skate park coordinates: 59.260545, 18.040572
...
Možno je to pre to, že každý deň sa ukradomky pozerám na skejt, ktorý čaká na svoj čas v práci pod stolom, možno pre tento song (a video) ktoré pozerám s vysokou frekvenciou, a možno pre tieto krásne ilustrácie mojej kamarátky Sofie, že som mala chuť ísť sa pozrieť na tento skate park v Högdalen-e.
Zasnežený vyzerá skvele! Ale neodvážila som sa do bazéna vojsť, lebo som si nevedela predstaviť cestu von.
Ak by som mala robiť editoriál pre me&m, bolo by to v takomto bazéne, v skorom jarnom ráne.
Nie že by to bolo niečo nezvyčajné, ale zdalo sa mi že na tomto blogu je len šedá, takže som mala chuť pridať nejakú farbu. Keď som po Vianociach odchádzala zo Slovenska, mama mi dala túto 30-rokov starú stonku Monstery aj s koreňmi, ktoré som si zasadila a voilà, uchytila sa! Tieto florálne excitácie a vitamín D sú v dlhej zime veľmi nápomocné :)
Súradnice H
ögdalen skate parku: 59.260545, 18.040572





Wearing:

BACK wool coat, wool skirt, knot scarf, tank top under COS merino polo, Vans hoodie, BACK logo strap bag


- Far too many things :)

1 komentár:

  1. môžeš byť taká milučká?? :) máš úžasnú tvár...
    andrea

    OdpovedaťOdstrániť